Ювелірні прикраси проходять внутрішній контроль (ОТК) на заводі виробника, про що свідчить штамп на бирці виробу. Всі ювелірні вироби з дорогоцінних металів в обов’язковому порядку проходять контроль на відповідність заявленій пробі в Державній Пробірній службі України.
Усі вироби з дорогоцінних металів мають пломбовану бирку (ярлик) встановленого зразка, на якій зазначаються:
- найменування або торговельна марка виробника;
- найменування або артикул виробу;
- розмір;
- проба металу;
- маса виробу;
- найменування, вага, характеристики (дорогоцінна група) вставок.
Високий професійний рівень наших майстрів і якісний технологічний процес виробництва ювелірних виробів, дає нам можливість надати гарантійне обслуговування на всі ювелірні вироби.
Гарантійне обслуговування – це заміна або безкоштовний ремонт ювелірного виробу, що здійснюється продавцем упродовж 6 місяців з дня придбання виробу.
Термін гарантійного обслуговування:
- на шкіряні елементи виробів – 1 місяць;
- на ниткові елементи виробів – 3 місяці;
- на силіконові й каучукові елементи виробів – 1 місяць;
- на позолоту, родій та чорніння – 2 місяці (у випадку відсутності механічних пошкоджень).
Гарантійне обслуговування здійснюється тільки при умові виявлення виробничого дефекту.
До виробничих дефектів ювелірних прикрас відносяться:
- дефекти збірки та закріплення,
- дефекти лиття,
- відколи або тріщини на гранях каменю,
- задирки,
- відсутність парності в парних прикрасах.
Виробник не несе гарантійні зобов’язання в наступних випадках:
- природний знос виробу;
- зміна дизайну і конструктивних особливостей виробу за бажанням клієнта;
- якщо виріб має сліди спроб некваліфікованого ремонту;
- якщо дефект викликаний дією непереборних сил, нещасними випадками, навмисними або необережними діями споживача або третіх осіб.
Гарантійне обслуговування не поширюється на ювелірні вироби, що мають механічні пошкодження, сліди взаємодії з лужними, миючими засобами, речовинами, що містять хлор та йод, кремами і мазями, що містять ртуть та її сполуки, а також у результаті впливу інших зовнішніх факторів, вплив яких може бути виявлено експертним шляхом. Гарантія не поширюється на дуті та порожнисті вироби.
Гарантійне обслуговування передбачає усунення прихованих дефектів прикраси, які виникли з вини виробника. Для отримання послуг гарантійного ремонту Ви повинні надати виробнику:
- товарний чек з відміткою про дату продажу;
- паспорт на ювелірний виріб.
УВАГА! Зберігайте етикетку зі штрихкодом та характеристиками прикраси протягом гарантійного терміну! Це — паспорт Вашого ювелірного виробу, без нього ми не зможемо забезпечити гарантійне обслуговування.
Нам дуже приємно що Ви обрали KVITEN!
Kviten – це срібні прикраси, дизайн яких поєднує лаконічність та вишуканість. Виділяє серед тисяч непересічність та підкреслює характер.